/  / Volkswagen Leasing numerem 1 według IBRM Samar

Volkswagen Leasing numerem 1 według IBRM Samar

Volkswagen Leasing Polska|
null
© Volkswagen
null

Volkswagen Leasing Polska kolejny miesiąc utrzymuje pozycję lidera w rankingu "Samochody osobowe zarejestrowane na firmy leasingowe", przygotowanym przez IBRM Samar. Od stycznia do maja spółka zarejestrowała 3 431 samochodów, osiągając tym samym 8,6% udziału w rynku.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W majowym podsumowaniu opracowanym przez IBRM Samar na pierwszym miejscu pozostaje Volkswagen Leasing Polska. Od początku roku firma zarejestrowała 3 431 samochodów.

Stabilna pozycja w rankingu jest odzwierciedleniem silnej pozycji marek należących do koncernu VW. Skoda jest najpopularniejszą marką samochodową w Polsce, Volkswagen plasuje się na drugim miejscu, a Audi pozostaje w czołówce w segmencie premium.

W czym tkwi sekret popularności produktów Volkswagen Leasing Polska? "Na wyniki firmy wpływa nie tylko przyjęta strategia sprzedażowa, ale również kompleksowość oferty. Klient decydujący się na zakup samochodu z koncernu VW ma gwarancję atrakcyjnego sposobu finansowania, korzystnych warunków ubezpieczenia „pod jednym dachem” oraz może skorzystać z coraz bardziej popularnych na rynku pakietów serwisowych - wylicza Daniel Trzaskowski, dyrektor departamentu finansowania i zarządzania flotą w Volkswagen Bank Polska.

Według zestawienia IBRM Samar, od stycznia do maja bieżącego roku zarejestrowano w sumie 25 919 samochodów na firmy leasingowe. Wynik ten jest o 3,9% gorszy niż w analogicznym okresie w roku poprzedzającego, kiedy zarejestrowano o 1 063 samochody więcej.

"Nie da się ukryć, że obecna sytuacja na rynku leasingu samochodów osobowych w Polsce i spadki rejestrowania pojazdów są powiązane ze spowolnieniem branży motoryzacyjnej. Słabnący rynek wpływa jednak na bardzo dużą konkurencję i jeszcze większą staranność w tworzeniu kompleksowych ofert dla różnych segmentów klientów zarówno tych flotowych, jak i detalicznych - wyjaśnia Daniel Trzaskowski.
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane