/  / USA: Koniec marki Scion

USA: Koniec marki Scion

null
© Toyota
null

Marka pozycjonowana na rynku amerykańskim jako oferta dla młodych kierowców zostanie połączona z gamą Toyoty

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W latach 2003-2015 na rynku amerykańskim klientów znalazło łącznie prawie 1,1 samochodów marki Scion. Najlepszy był pod tym względem rok 2006, kiedy to padł wynik na poziomie 173 000 egzemplarzy. Potem zainteresowanie ofertą stopniowo malało – w roku ubiegłym amerykańscy dealerzy sprzedali tylko nieco ponad 56 000 aut z logiem Sciona.

Według oficjalnego komunikatu, marka Scion osiągnęła na rynku amerykańskim zakładane dla niej cele. Pomogła bowiem wypromować nowe produkty i praktyki, a dodatkowo dzięki niej do Toyoty trafiła grupa nowych, młodszych klientów.

Jak wynika ze statystyk, średni wiek nabywców modeli Scion wynosi około 36 lat.

Zmiana logo na masce
W ramach planów reorganizacji marek, która rusza w sierpniu bieżącego roku, samochody marki Scion z roku modelowego 2017 otrzymają w większości przypadków logo Toyoty.

Powyższe tyczy się m.in. Sciona iM (odmiana Aurisa hatchback) oraz crossovera C-HR, który w wersji koncepcyjnej ujrzał światło dzienne podczas wystawy motoryzacyjnej LA Auto Show 2015 jeszcze ze znaczkiem Sciona.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane