/  / Toyota w sam raz dla "Kowalskiego"

Toyota w sam raz dla "Kowalskiego"

null
© Toyota
null

Która marka jest po pierwszym kwartale liderem w sprzedaży nowych samochodów dla klientów indywidualnych? Odpowiedź brzmi – Toyota.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W ciągu pierwszych trzech miesięcy klienci indywidualni zarejestrowali nad Wisłą łącznie 5 659 samochodów Toyoty. To o ponad 900 sztuk więcej niż najpoważniejszy konkurent w stawce. Podany wynik Toyoty oznacza wzrost o 13% względem analogicznego okresu roku 2015, przy jednoczesnym spadku całego segmentu o 1%.

Udział Toyoty w całym rynku nowych samochodów w Polsce wyniósł 11%, a w grupie klientów indywidualnych – 14,2%.

Pod dyktando Yarisa
Modelem najchętniej wybieranym przez "Kowalskiego" okazał się Yaris (1 973 rejestracje). W swoich klasach dominują też tacy gracze jak Aygo (620 egzemplarzy), Avensis (368) oraz Verso (368).

Wśród aut kompaktowych Toyota Auris znalazła się natomiast za Oplem Astrą z liczbą 1 198 rejestracji. Co ciekawe, około 1/3 z powyższego przypada na hybrydy.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane