/  / Toyota moja droga...

Toyota moja droga...

Toyota|
null
© Toyota
null

Toyota została uznana po raz 11. za najbardziej wartościową markę motoryzacyjną świata w rankingu Best Global Brands firmy Interbrand. Na drugim miejscu znalazł się Mercedes, zaś na trzecim – BMW.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Wartość japońskiej marki wzrosła względem zeszłorocznego badania o 20%, dzięki czemu Toyota awansowała na liście najbardziej wartościowych marek wszystkich branż z 10. na 8. miejsce. Pierwsze trzy pozycje rankingu zajmują kolejno Apple, Google oraz Coca Cola.

Toyota to firma tradycyjnie postrzegana jako stabilna, solidna i wiarygodna, znana z wysokiej jakości produktów. Co roku także sprzedaje spośród wszystkich producentów najwięcej samochodów na świecie.

Tegoroczne kampanie Toyoty "Let's go places" i "Go Fun Yourself" pokazały także lżejszy, bardziej rozrywkowy i ekscytujący charakter marki. W tym duchu zostały zaprojektowane najnowsze produkty Toyoty: Aygo II, którego projektanci inspirowali się kulturą anime i J-Pop, nawiązujący do niego stylistycznie Yaris po liftingu oraz hybrydowy crossover C-HR, dopiero co zaprezentowany na targach Paryż 2014.

Japoński producent potwierdził w tym roku swoją pozycję lidera nowych, ekologicznych technologii w motoryzacji. Po 17 latach od premiery Priusa firma zaprezentowała kolejną rewolucję – produkcyjną wersję samochodu napędzanego wodorowymi ogniwami paliwowymi. Sprzedaż modelu FCV Sedan rozpocznie się już w roku przyszłym.

Analitycy Interbrand docenili Toyotę także za dalekowzroczność i nieustanne poszukiwanie innowacji. Zdaniem Toyoty bardziej ekologiczny, zrównoważony transport to nie tylko nisko- lub zeroemisyjne samochody. To przede wszystkim płynny, wygodny transport publiczny. Ważnym krokiem na tej drodze jest wdrożony we francuskim Grenoble projekt "Cite lib by Ha:Mo" (nowy model transportu miejskiego oparty na innowacyjnych pojazdach elektrycznych – Toyota i-Road – i sieci masowej komunikacji miejskiej).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane