/  / Tłuchowski dyrektorem marketingu opon osobowych Grupy Goodyear

Tłuchowski dyrektorem marketingu opon osobowych Grupy Goodyear

Goodyear|
null
null

Łukasz Tłuchowski w grudniu objął stanowisko dyrektora marketingu opon osobowych Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie. Zastąpił tym samym Jarosława Szczepańskiego, który zakończył pracę na rzecz Grupy Goodyear Polska.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Łukasz Tłuchowski odpowiada za rozwój strategii marketingowej dla marek opon osobowych Grupy Goodyear Polska i Ukraina: Goodyear, Dunlop, Fulda, Dębica oraz Sava.

Nowy dyrektor marketingu opon osobowych pracuje w Grupie Goodyear Polska od 2008 roku, dotąd zajmował stanowisko senior brand managera marek premium Goodyear i Dunlop. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w branży wydawniczej.

Od 2005 roku Łukasz Tłuchowski pełnił funkcję project managera odpowiedzialnego za działania wydawnicze i marketingowe pism motoryzacyjnych w wydawnictwie Bauer. Pracował także w spółce medialnej Agora jako kierownik działu marketingu oraz w wydawnictwie Gruner+Jahr Polska jako marketing brand manager m.in. dla magazynu National Geographic.

Tłuchowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wydziałów Zarządzania i Marketingu oraz Menedżerskiego (MBA).
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane