/  / Taki klient musi być zadowolony

Taki klient musi być zadowolony

MERCEDES-BENZ|
null
© Mercedes-Benz
nullnullnullnullnullnull

W zeszłym roku sieć Tesco nabyła 120 samochodów dostawczych Mercedes-Benz Sprinter. Pojazdy muszą spełniać wysokie wymagania w dziedzinie wyposażenia i możliwości transportowych.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Sieć sklepów Tesco intensywnie rozwija sprzedaż z wykorzystaniem internetu. Aby produkty dotarły szybko i bezpiecznie do nabywców, firma znacznie rozbudowała flotę aut dostawczych, przystosowanych do transportu zakupów o zróżnicowanych wymaganiach. Wybór padł na model Mercedes-Benz Sprinter 313 CDI.

Mercedesy spod znaku Tesco zostały wyposażone w automatyczną skrzynię biegów, co wpływa na ekonomię i komfort kierowców podczas dominującej jazdy w mieście. Pojazdy posiadają długi rozstaw osi oraz wyposażone są w 2,2-litrowy, 129-konny silnik Diesla.

"Nasz klient zainteresowany jest najnowszymi rozwiązaniami. Dlatego ostatnio zamawiane są już wyłącznie nowe Sprintery, które debiutowały zaledwie kilka miesięcy temu. 18 z nich można już zobaczyć w akcji - podkreśla Agnieszka Rozlachowska, szef sprzedaży samochodów dostawczych Sobiesław Zasada Automotive.

Poza szczególną specyfikacją samochodów bardzo istotne były odpowiednie zabudowy. Wszystkie zostały specjalnie zaprojektowane i wykonane przez firmę Solomon dla Tesco (z takich samych zabudów korzystają wszystkie oddziały sieci handlowej w Europie).

Zabudowy posiadają trzy komory, utrzymujące temperaturę odpowiednio: do -20ºC, 2ºC oraz temperaturę otoczenia. Pozwala to przewozić wszystkie produkty: od mrożonek, po niewymagające specjalnych warunków cukier czy sól.

Oferta Mercedes-Benz dla Tesco została uszyta na miarę. Tak duże firmy z ogromnym potencjałem są szczególnymi klientami. Dlatego też opieką nad brytyjską siecią hipermarketów zajął się bezpośrednio importer (Mercedes-Benz Polska) i dedykowany Key Account Manager, Sławomir Chabiera.

Również wybór dealera nie był przypadkowy: biorąc pod uwagę doświadczenie w obsłudze dużych flot klient wskazał na Sobiesław Zasada Automotive.

Wszystkie samochody zakupione po 2012 roku posiadają wydłużoną, 4-letnią gwarancję. Poza korzystną ofertą finansowania umowa serwisowa zawarta z Mercedes-Benz Leasing Polska gwarantuje pełną obsługę w zakresie przeglądów oraz ewentualnych napraw mechanicznych podwozia, zabudowy, agregatu, a także przy likwidacji szkód.

Co więcej, Mercedes-Benz Leasing Polska przejął kompleksowe zarządzanie flotą. Dzięki temu w razie problemów czy eksploatacji pojazdów kierowca może bezpośrednio kontaktować się z dedykowanym centrum obsługi serwisowej.

Współpraca obu firm nie kończy się jednak na sprzedaży produktu: jej przedłużeniem są organizowane wspólnie szkolenia, mające na celu przygotowywać i profesjonalizować pracujących na co dzień ze Sprinterami kierowców.

Cykl szkoleń prowadzony jest na torze doskonalenia jazdy Sobiesław Zasada Centrum w Bednarach pod Poznaniem. Wybór obiektu kierowany był jego bogatym wyposażeniem w sprzęt szkoleniowy taki jak kurtyny wodne, płyty poślizgowe, szarpaki i różnego rodzaju przeszkody.

Kursy prowadzone są przez instruktorów Ośrodka Doskonalenia Techniki Jazdy.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane