/  / Szkolenie z prawa dla serwisów i dealerów

Szkolenie z prawa dla serwisów i dealerów

null
null

Klient zgłasza reklamację usługi serwisowej. A drugi klient zgłasza reklamację sprzedanego mu samochodu w związku z wykrytą wadą. Co powinien zrobić w tej sytuacji pracownik stacji dealerskiej?

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Polska Izba Motoryzacji zaprasza 15 kwietnia na specjalistyczne szkolenie dedykowane serwisom i salonom dealerskim z przepisów dotyczących odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej oraz źle wykonaną usługę.

Niejeden przedsiębiorca spotkał się z sytuacją problemową, gdy klient zgłasza reklamację. Znajomość praw swoich i klienta jest podstawą, która chroni i jednych, i drugich.

Podczas szkolenia będzie można dowiedzieć się:
- Jaki jest zakres odpowiedzialności dealera i warsztatu za wady rzeczy sprzedanej i wadliwie wykonaną naprawę?
- Jak obronić warsztat w postępowaniu sądowym z powództwa klienta?
- Jak sobie poradzić w konkretnych sytuacjach? Analizowane będą rzeczywiste problemy, z którymi stykają się pracownicy serwisów i salonów sprzedaży
- Co to jest rękojmia za wady rzeczy sprzedanej i czym różni się od reklamacji?
- Co oznacza odpowiedzialność za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową (tzw. gwarancja ustawowa)?
- Co w praktyce oznacza gwarancja jakości?
- Co znaczy "odpowiedzialność za wadliwie wykonaną usługę"? – rękojmia przy umowie o dzieło

Szkolenie prowadzone przez mecenas Katarzynę Michno-Nasierowską, eksperta w przepisach prawa dotyczących serwisów motoryzacyjnych i dealerów samochodów. Zajęcia odbywają się w małych grupach.

Podczas szkolenia analizowane będą konkretne, rzeczywiste problemy, z którymi stykają się pracownicy serwisów i salonów sprzedaży.

Szczegóły dostępne na stronie pim.pl w zakładce SZKOLENIA

Odpowiedzi na pytania udziela Agnieszka Błoch tel.(22) 845-01-40 lub 600 829 807, bloch@pim.pl
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane