/  / Sukces Volkswagena, sukces Golfa

Sukces Volkswagena, sukces Golfa

null
© Volkswagen
null

W marcu to nie Skoda, lecz Volkswagen został liderem polskiego rynku nowych aut osobowych. W rankingu poszczególnych modeli pierwsze miejsce padło natomiast łupem VW Golfa.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W marcu zarejestrowano na polskim rynku 4 469 nowych Volkswagenów osobowych, co dało marce z Wolfsburga pierwsze miejsce w zestawieniu topowych marek. Udział przypadający na Volkswagena to prawie 11,4%. W osiągniętym wyniku bardzo pomógł wspomniany na początku Golf, który zebrał na koncie aż 1 544 rejestracje.

Z kolei wynik marki Volkswagen za cały pierwszy kwartał wynosi w Polsce 10 396 osobówek – przy dynamice wzrostu przekraczającej 16,9%.

Radości z osiągniętych sukcesów nie ukrywa Łukasz Zadworny, dyrektor marki Volkswagen. "Rosnące zainteresowanie samochodami Volkswagena cieszy tym bardziej, że nie ogranicza się do Golfa i Passata, ale obejmuje także nasze pozostałe modele. W marcu największy procentowy wzrost rejestracji (o ponad 362%) był udziałem nowego Tourana. To zasługa również wprowadzenia oferty finansowania zakupu nowych samochodów, którą jest Easy Drive – rodzaj abonamentu".

Wśród poszczególnych modeli Volkswagena liderami pod względem rejestracji w Polsce są kolejno Golf (3 303 egzemplarzy), Passat (2 244) oraz Polo (967).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane