/  / Sukces sprzedażowy modeli hybrydowych Toyoty w Europie

Sukces sprzedażowy modeli hybrydowych Toyoty w Europie

Toyota|
null
© Toyota
null

W pierwszym kwartale bieżącego roku odnotowano na rynku europejskim 82-procentowy wzrost sprzedaży modeli hybrydowych Toyoty oraz Lexusa.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Toyota Motor Europe opublikowała dane sprzedażowe Toyoty i Lexusa w Europie w pierwszym kwartale 2013 roku: łączny wolumen koncernu wyniósł 197 309 samochodów, z czego aż 20% stanowiły pojazdy hybrydowe (38 673 sztuk).

Sprzedaż samochodów hybrydowych Toyoty i Lexusa w szybkim tempie rośnie na świecie (ponad 5 mln egzemplarzy) oraz w ostatnich miesiącach także w Europie. W porównaniu do pierwszego kwartału 2012 roku, w bieżącym roku koncern sprzedał aż o 82% więcej tych pojazdów.

Szczególną popularnością cieszą się nowe modele Toyoty: Yaris Hybrid i Auris Hybrid. Ten pierwszy został nazwany przez redakcję Auto Bild najbardziej oszczędnym pojazdem, cechującym się najniższym kosztem przejechania jednego kilometra.

W pierwszym kwartale bieżącego roku Yaris Hybrid znalazł w Europie łącznie 11 459 nabywców.

Z dużym sukcesem zadebiutowała także nowa generacja Aurisa Hybrid, która znalazła 12 736 nabywców w Europie (+69%. We Francji hybrydowy Auris stanowił aż 70% całkowitej sprzedaży modelu.

W polskich salonach Toyoty Auris Hybrid debiutuje w najbliższy weekend (13-14 kwietnia).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane