/  / Standardy dealerskie to smutna konieczność

Standardy dealerskie to smutna konieczność

null
null

Importer chce by autosalon reprezentujący jego markę wyróżniał się z tłumu rywali. Nie tylko wyglądem, ale także na przykład odpowiednią liczbą aut demonstracyjnych. Dla dealera, wypełnianie tego typu obowiązków oznacza duże, nie zawsze potrzebne, wydatki. Dziś, w czasach spadającej sprzedaży aut i kurczących się marż, standardy potrafią być szczególnie uciążliwe.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane