/  / Sportowe Mercedesy mają wzięcie

Sportowe Mercedesy mają wzięcie

MBPL|
null
© Mercedes-Benz
null

W ubiegłym roku Mercedes-AMG sprzedał na świecie ponad 40 000 aut. Wysokie wzrosty sprzedaży uzyskano między innymi w Polsce, gdzie zarejestrowano 408 samochodów.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Największą popularnością wśród polskich klientów cieszyły się kompaktowe modele Mercedes-AMG – CLA 45 AMG (98 sztuk) i A 45 AMG (93 sztuk), a także sportowe wydania Klasy S oraz Klasy G (oba po 57 sztuk).

Wprowadzony do sprzedaży wiosną ubiegłego roku GLA 45 AMG znalazł 24 nabywców, a zaprezentowane jesienią warianty AMG Klasy S Coupe – 21. Ponadto, w 2014 roku zarejestrowano nad Wisłą m.in. 21 sztuk GL 63 AMG, 13 egzemplarzy E 63 AMG (w tym 3 kombi), jak również 9 sztuk modelu SLS AMG (5 w wersji Roadster plus 4 egzemplarze odmiany Coupe).

W ubiegłym rejestracje samochodów Mercedes-AMG nad Wisłą wyniosły łącznie 408 egzemplarzy. Dla porównania, rok 2013 zamknięto wynikiem blisko trzykrotnie niższym (140 sztuk).

W najbliższych miesiącach sportowa marka z Affalterbach będzie kontynuować rynkową ofensywę – do sprzedaży trafią m.in. modele Mercedes-AMG z nowej linii AMG Sport. Wypełnią one lukę między Mercedesami z pakietami AMG oraz najmocniejszymi samochodami ze stajni AMG.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane