/  / Sportowa żyłka Hyundaia

Sportowa żyłka Hyundaia

Newseria|
null
© Hyundai
null

Producent takich modeli jak Tucson oraz i30 znów wystąpi w roli partnera i sponsora wyścigu kolarskiego Tour de Pologne.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Hyundai jest wieloletnim partnerem organizacji piłkarskich UEFA i FIFA. Na potrzeby trwających we Francji mistrzostw koncern oddał do dyspozycji ponad 360 samochodów w ramach obsługi logistycznej wydarzenia.

Oprócz partnerstwa o zasięgu międzynarodowym Hyundai podejmuje także inicjatywy lokalne. Od ubiegłego roku koncern wzbogacił portfolio wspieranych przez siebie wydarzeń sportowych o wyścig Tour de Pologne.

"Podobnie jak w ubiegłym roku teraz także jesteśmy dostawcą logistyki. Dostarczamy flotę prawie 60 samochodów do obsługi tego ważnego przedsięwzięcia kolarskiego. Jesteśmy także sponsorem koszulki dla najlepszego sprintera - mówi Leszek Płonka, dyrektor zarządzający Hyundai Motor Poland.

Promocja dla Tucsona
W ramach ubiegłorocznego TdP wprowadzono do sprzedaży nowy model Hyundai Tucson w najwyższej wersji wyposażeniowej. Jak podkreśla dyrektor koncernu w Polsce, była to świetna forma promocji wspomnianego SUV-a, która ułatwiła jego rynkowy debiut. "Tucson sprawdził się doskonale w realiach Tour de Pologne i zyskał wśród naszych klientów dużą popularność - mówi Płonka.

Tegoroczna flota samochodów dla TdP składa się m.in. z egzemplarzy Tucsona, które będą jechały w peletonie i pozostaną do dyspozycji sędziów, oraz użytkowych Hyundaiów H350, które będą służyć głównie do transportu sprzętu kolarskiego. We flocie znajdą się również Hyundai i40 Wagon, Santa Fe oraz flagowe limuzyny Genesis.

Nie tylko kolarstwo i piłka
Hyundai jest także sponsorem nagród głównych w 73. Tour de Pologne: dla najlepszej zawodniczki wyścigu przewidziano nową Elantrę, natomiast na zwycięzcę rywalizacji mężczyzn czeka Tucson.

Inna dyscyplina, w którą Hyundai jest mocno zaangażowany, to rajdy WRC. Hyundai i20 WRC, który w zawodach startuje, służy jako doskonała forma promocji "zwykłego" i20, na bazie którego wersję rajdową zbudowano.

Przedstawiciele marki zapowiadają, że niedługo w gamie Hyundaia pojawi się nowa linia modelowa samochodów sportowych.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane