/  / Salony Skody po nowemu

DEALERZY | Salony Skody po nowemu

null
© Skoda
null

Już łącznie 500 salonów dealerskich marki Skoda na świecie zmodernizowano według nowych wymogów stylistycznych. W Polsce – 30 placówek.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Kompletny rebranding sieci sprzedaży i serwisów to część strategii dystrybucji marki Skoda. Jego celem jest stworzenie stabilnej i rentownej sieci dealerskiej potrafiącej zapewnić nie tylko wysokiej jakości produkty, ale także najlepsze warunki do zakupu samochodu.  

Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii – takich jak konfigurator 3D, pozwalający skonfigurować pojazd za pomocą oprogramowania 3D z wysoką szczegółowością (np. materiałów wnętrza) – zmieniło się podejście do wybierania samochodu. Jednak za pomocą tego narzędzia dealer może również proponować dodatkowe usługi takie jak produkty finansowe, pakiety usług, akcesoriów, itd. Integracja obszaru usług i salonu pozwala pokazywać i przedstawić zupełnie nowe produkty także klientom serwisu.

W Polsce pierwsze instalacje odbędą się w maju – do końca roku powstanie ponad 50 konfiguratorów typu 3D.

W Polsce też trwa modernizacja salonów
Najwięcej zmodernizowanych salonów Skoda ma teraz na rynku w Chinach, Niemczech, Czechach oraz w Wielkiej Brytanii.

Na rynku polskim zmodernizowano dotychczas 30 salonów. Do końca roku nowa identyfikacja zostanie wprowadzona we wszystkich placówkach dealerskich marki.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane