/  / Rosja: Klientów coraz mniej

Rosja: Klientów coraz mniej

null
© Lada
null

Rosyjski rynek nowych samochodów kończy pierwsze półrocze na minusie. I to na sporym minusie. Na razie sygnałów zapowiadających poprawę sytuacji – brak.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W pierwszym półroczu dealerzy nowych samochodów osobowych oraz lekkich dostawczych sprzedali w Rosji łącznie "tylko" 782 100 aut. To mniej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego o 36,4%.

Stowarzyszenie branżowe AEB podtrzymuje swoje prognozy, zgodnie z którymi w całym roku AD 2015 sprzedaż nowych samochodów w Rosji wynieść ma około 1,55 milionów egzemplarzy. To oznaczałoby spadek o dynamice 36% w porównaniu z danymi za rok miniony (2,49 mln sztuk).
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane