/  / Renault – Zmiany, zmiany, zmiany

Renault – Zmiany, zmiany, zmiany

null
© Renault
null

Francuska marka wprowadza nowe hasło: "Renault – Passion for Life". Slogan ma podkreślać głębokie zmiany, jakie dokonują się w Renault od roku 2012.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
"Nowe hasło marki "Renault – Passion for Life" odzwierciedla głęboką przemianę Renault, jaka rozpoczęła się wraz z nowym Clio - wyjaśnia Michael van der Sande, dyrektor marketingu. "Za hasłem idzie obietnica złożona naszym klientom: Renault nadal będzie się zmieniało i zaoferuje z końcem 2016 roku całkowicie odświeżoną gamę samochodów. Te modele, zaprojektowane z pasją przez naszych inżynierów i stylistów, mają ułatwiać klientom codzienne życie, tak by było bardziej przyjemne".

Wraz z wprowadzeniem nowego hasła – czemu towarzyszy jednocześnie premiera rynkowa modelu Renault Espace po zmianach generacyjnych – francuska marka zdecydowała się na przygotowanie zmienionego znaku graficznego. Analogicznie jak to ma miejsce z logo Renault – mocno wyeksponowanym na masce nowych modeli – również i sam logotyp sprawia teraz wrażenie nowocześniejszego i masywniejszego. Za to charakterystyczny żółty kolor, który dotychczas wykorzystywany był jako tło, pojawia się obecnie na pionowym pasku obok logotypu Renault.

Nowa identyfikacja wizualna marki Renault jest wprowadzana od połowy kwietnia.


Autor: Rafał Żaglewski
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane