/  / Renault liderem jakości obsługi klienta ASO

Renault liderem jakości obsługi klienta ASO

Renault Polska|
null
© Renault
null

Renault zostało liderem jakości według niezależnego Audytu Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO - TNS Garage Quality Check 2012, przeprowadzonego przez TNS Polska.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Audyt objął 13 marek samochodowych posiadających łącznie ponad 2/3 udziałów w rynku sprzedaży nowych samochodów. Jest to pierwsze realizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowe opracowanie dostępne na rynku polskim.

"To bardzo duże wyróżnienie, bo dotyczy jednej z najważniejszych dla nas kwestii, czyli obsługi klienta. Wprowadzenie planu jakości Renault daje wymierne wyniki i po raz kolejny potwierdza jakość naszej marki - powiedział Grzegorz Zalewski, prezes Renault Polska.
 
Ranking TNS Garage Quality Check 2012 powstał na podstawie badania przeprowadzonego w okresie sierpień-wrzesień. Zrealizowano 130 audytów w serwisach 13 najpopularniejszych marek, po 10 dla każdej. Serwisy zostały wybrane losowo z baz serwisów każdej marki, oddzielnie dla każdej z nich.

TNS Garage Quality Check 2012

Badanie dotyczyło nie tylko jakości obsługi w samym serwisie, ale również obejmowało jakość obsługi podczas telefonicznego umówienia na wizytę oraz porównanie umówienia drogą elektroniczną. Pod uwagę brano także proces przyjęcia/wydania samochodu do/z serwisu, okres i warunki oczekiwania na zakończenie prac, kontakt z klientem po wizycie, otoczenie serwisu.

Zebrany materiał został również wzbogacony opinią klientów badanych marek z przeprowadzonych dyskusji grupowych.

Jakość Renault jest doceniana również w innych krajach Europy. Według ankiety Tajemniczego Klienta przeprowadzonej przez ADAC w Niemczech, marka Renault również zajęła pierwszą pozycję. Z kolei przeprowadzony przez magazyn l'Automobile ranking obsługi posprzedażnej drugi rok z rzędu wyróżnił Renault na pozycji lidera.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane