/  / Renault jedną z najlepszych wizerunkowo marek w Polsce

Renault jedną z najlepszych wizerunkowo marek w Polsce

Renault Polska|
null
© Renault Polska
null

Miesięcznik Press i Press-Service Monitoring Mediów opublikowały wyniki badania popularności i oceny marek w prasie "Top Marka 2012".

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W tym roku w podsumowaniu wyłoniono także Markę Marek w oparciu o analizę ponad 1,3 mln artykułów, które ukazały się w okresie 2007-2012 na temat branży motoryzacyjnej, energetycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, telefonów komórkowych, kosmetycznej, artykułów spożywczych, sieci handlowych, producentów IT, telewizyjnej i radiowej.

Według rankingu Top 5 najsilniejszych marek w prasie to TVN, Polsat, Mercedes, Renault, PKO BP.

Więcej informacji PATRZ TUTAJ
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane