/  / Rekordowa dynamika sprzedaży Santander Consumer Multirent

Rekordowa dynamika sprzedaży Santander Consumer Multirent

Santander Consumer Multirent|
null
null

Zacieśnianie współpracy z importerami oraz konsekwentny rozwój sprzedaży za pośrednictwem salonów samochodowych, pozwoliły Santander Consumer Multirent wejść do pierwszej dziesiątki spółek leasingowych finansujących zakup samochodów.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Z dynamiką na poziomie 161% rok do roku odnotowaną na koniec lipca, Santander Consumer Multirent jest obecnie najszybciej rosnącą wśród 20 największych spółek leasingowych finansujących zakup nowych samochodów.

W tym samym czasie według danych z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców rynek urósł jedynie o 1%. Kluczem do sukcesu spółki jest skuteczna sprzedaż poprzez sieć dealerską.

Santander Consumer Multirent należy do specjalizującej się w kredytach konsumenckich dywizji Grupy Santander. Spółka od początku stawiała na rozwój długiego kanału sprzedaży. Jej produkty są obecne w sieci 400 salonów samochodowych na terenie całej Polski. Sprzedażą zajmują się bezpośrednio pracownicy dealerów.

W tym modelu działania spółka leasingowa może skoncentrować się na doskonaleniu oferty i jej dostosowywaniu pod konkretne potrzeby klientów danej marki. Dealerzy mają natomiast pełną kontrolę nad procesem sprzedaży samochodu i nie muszą przekazywać danych klienta poza salon.

Korzyści dostrzegają również klienci. Oparcie dystrybucji produktów o sieć salonów samochodowych daje klientom m.in. możliwość wyjechania samochodem z salonu nawet tego samego dnia, w którym podpisana została umowa.

"Strategia sprzedaży oparta na bliskiej współpracy z dealerami i importerami samochodów okazała się słuszna i przynosi wymierne efekty w postaci najbardziej dynamicznego na rynku wzrostu liczby sfinansowanych aut. Zacieśnianie relacji z wiodącymi markami na polskim rynku stanowi dla nas bazę do dalszego wzrostu - mówi Marek Dwornik, prezes zarządu Santander Consumer Multirent.

W ostatnich tygodniach Santander Consumer Multirent przedłużył umowę o współpracy z Mazdą Motor Poland. Finansowanie dla klientów zainteresowanych kredytem samochodowym będzie z kolei zapewniać Santander Consumer Bank.

Mazda i Santander współpracują w Polsce od 2008 roku, kiedy to japońska marka oficjalnie powróciła do naszego kraju. To właśnie z importerami spółka leasingowa chce wprowadzać nowe produkty, które powinny stymulować sprzedaż po stronie marek samochodowych oraz samej spółki leasingowej.

Rozmowy o perspektywach współpracy w najbliższych latach są obecnie prowadzone z markami cieszącymi się najszybciej rosnącą popularnością na polskim rynku. "Jestem przekonany, że specjalizacja w leasingowaniu samochodów jest kluczem do długofalowego rozwoju. Pakiety dodatkowych usług oraz ich jakość będą naszym silnym atutem w walce o jeszcze większy udział w rynku - komentuje Marek Dwornik.
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane