/  / Przyspieszenie ALD robi wrażenie

Przyspieszenie ALD robi wrażenie

ALD Automotive|
null
null

W pierwszym półroczu firma ALD Automotive Polska zarejestrowała 1 650 pojazdów, co oznacza wzrost o ponad 58% w stosunku rocznym. Dla porównania, w tym samym czasie liczba rejestracji firm zaliczanych do branży CFM spadła o 3%.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Przyspieszenie tempa rozwoju floty ALD Automotive było szczególnie widoczne w drugim kwartale, kiedy to spółka zarejestrowała 1 122 pojazdy (+112%). Jednocześnie całkowita liczebność floty pojazdów finansowanych i zarządzanych przez ALD Automotive w Polsce bardzo szybko zbliża się do poziomu 8 000 egzemplarzy.

"Przez ostatnie dwa lata nasza firma przeszła szereg zmian w zakresie struktury wewnętrznej i organizacji pracy. Wprowadziliśmy nowe standardy sprzedaży i usprawniliśmy procesy w zakresie obsługi klientów, wdrożyliśmy efektywne systemy IT, a także postawiliśmy na transparentne i obustronnie korzystne relacje z partnerami biznesowymi. Przykładowo, jako jedyna firma na rynku CFM serwisujemy całą naszą flotę wyłącznie w autoryzowanych stacjach obsługi, zarówno w zakresie napraw mechanicznych, jak i blacharsko-lakierniczych - wyjaśnia Marek Małachowski, dyrektor zarządzający ALD Automotive Polska".

"Dziś widzimy, że zmiany te przynoszą efekty w postaci zdecydowanie lepszych wyników handlowych. Szczególnie cieszy fakt, że szybki wzrost nie jest wynikiem pojedynczej dużej transakcji, ale systematycznej pracy z szeroką grupą klientów".

ALD Automotive dynamicznie rozwija się również w skali międzynarodowej. Po przekroczeniu liczby miliona samochodów udostępnionych klientom biznesowym na koniec zeszłego roku firma utrzymuje wysokie tempo wzrostu. W okresie od stycznia do maja liczebność flot pod opieką ALD Automotive wzrosła na świecie o ponad 60 000 pojazdów.

"Na koniec bieżącego roku prognozowane są jeszcze lepsze wyniki tak w skali międzynarodowej, jak i w Polsce. Przyczyni się do tego realizacja zrównoważonej strategii rozwoju grupy ALD Automotive, bazującej na zróżnicowanych kanałach sprzedaży - zapowiada dyrektor Małachowski.

"Pierwszym z nich jest sprzedaż bezpośrednia, skoncentrowana przede wszystkim na współpracy z kluczowymi klientami międzynarodowymi. Drugi kanał to sprzedaż pośrednia, która opiera się na kooperacji z producentami samochodów oraz wiodącymi instytucjami finansowymi w ramach modelu White Label. Pozwala on na skuteczne dotarcie do klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Rozwój tego kanału sprzedaży jest ważnym wyróżnikiem konkurencyjnym ALD Automotive na tle innych firm z branży CFM. W skali globalnej flota w programach partnerskich stanowi 16% całkowitego parku pojazdów firmy, podobnie jest też w Polsce".
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane