/  / Ponad 50% sprzedaży to Volvo XC90

Ponad 50% sprzedaży to Volvo XC90

null
© Volvo Cars
null

Szwedzka marka ma za sobą kolejny udany miesiąc pod względem sprzedaży nowych samochodów w USA. Hitem w salonach jest nowe Volvo XC90.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Jak wynika z podsumowania wyników sprzedaży za pierwszy miesiąc nowego roku kalendarzowego w USA, marka Volvo znalazła za Oceanem nabywców na 4 244 samochody. To o prawie 12% więcej niż w styczniu roku poprzedniego.

Największym wzięciem w całej gamie cieszyło się XC90. Na koncie tego luksusowego SUV-a uzbierało się w styczniu aż 2 375 sprzedanych egzemplarzy.

Warto dodać, że nowe Volvo XC90 ma już w kolekcji szereg różnych trofeów i wyróżnień branży motoryzacyjnej. Takich jak np. nagroda "North American Truck of the Year 2016." Przyznaje ją jury dziennikarzy spośród modeli o nadwoziu typu SUV oraz pickup, oferowanych na rynku w Ameryce Północnej.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane