/  / Polska: 40 000 Mazd w 8 lat

Polska: 40 000 Mazd w 8 lat

null
© Mazda
null

Nasz kraj na tle Europy jest jednym z największych rynków zbytu dla takich modeli jak Mazda6 oraz kompaktowa "trójka".

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008. Od tego czasu z autoryzowanych salonów wyjechało na polskie drogi dokładnie 40 650 pojazdów producenta z Hiroszimy. Największą popularność nad Wisłą zdobyły kolejno takie modele jak Mazda6 (13 625 rejestracji), Mazda3 (12 247 sztuk) oraz CX-5 (6 565 egzemplarzy).

"Mamy trzy silne filary sprzedażowe: Mazdę6, 3 i CX-5. Natomiast dostępność modelu CX-3 szybko się poprawia. Cieszy nas tak równomiernie rozłożona struktura sprzedaży, a jeszcze bardziej wzrost liczby klientów ponawiających zakup aut naszej marki. To pokazuje poziom satysfakcji z użytkowania Mazd - podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający polskiego importerstwa.

Co ciekawe, Polska jest aktualnie piątym co do wielkości rynkiem marki na Starym Kontynencie. Więcej samochodów Mazda sprzedaje tylko w Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz w Hiszpanii i we Włoszech.

W statystykach sprzedaży modelu Mazda6 nasz kraj zajmuje trzecie miejsce w Europie, natomiast w rankingach Mazdy3 – pozycję czwartą.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane