/  / Pod dyktando ASX-a

Pod dyktando ASX-a

null
© Mitsubishi
null

Polski oddział Mitsubishi zaczął nowy rok z przytupem. Sprzedaż za styczeń wykazuje wzrost aż o ponad 45%. W gamie najlepiej idzie Mitsubishi ASX.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Od stycznia 2014 polski oddział Mitsubishi notuje systematyczny wzrost zainteresowania samochodami spod znaku diamentów. Styczeń bieżącego roku okazał się dla importera nader udany. W salonach marki sprzedano klientom 659 pojazdów, co daje wzrost o dynamice przewyższającej 45% w skali roku.

Nadal na szczycie rankingu sprzedaży w rankingach marki plasuje się ASX. Drugą lokatę w styczniu zajął Lancer, a tuż za nim – Mitsubishi Outlander.

Ponadto, aż o 45% wzrosła w styczniu sprzedaż Mitsubishi Pajero, cenionego przez polskich klientów za walory jazdy terenowej oraz łącznie 12 tryumfów w rajdzie Dakar.

"Wierzymy, że renoma i niezawodność modeli Mitsubishi, tegoroczne premiery i najlepsza wśród japońskich marek, aż 5-letnia gwarancja, w połączeniu z bardzo konkurencyjnymi cenami podtrzymają naszą dobrą passę na polskim rynku - mówi Yasuyuki Oyama, prezes polskiej filii MMC.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane