/  / Pierwsze ciągniki siodłowe MAN TGX Euro 6 dla klientów w Polsce

Pierwsze ciągniki siodłowe MAN TGX Euro 6 dla klientów w Polsce

MAN|
null
© MAN
null

25 marca w Regionalnym Biurze Handlowym MAN w Toruniu miało miejsce ważne wydarzenie. Przedstawiciele firmy MAN przekazali członkowi zarządu firmy Hoffmann, Robertowi Hoffmannowi kluczyki do 5 nowych ciągników siodłowych MAN TGX 18.440 z silnikami Euro VI.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Warto podkreślić, że to pierwsze nowe pojazdy MAN spełniające normę emisji spalin Euro VI, które trafiły do klientów w Polsce.

Odbiorcą została firma Hoffmann Transport z Janikowa, specjalizująca się w transporcie sypkim produktów dla koncernów spożywczych. Dostarczone firmie pojazdy to nie tylko pierwsze pojazdy spełniające nową normę, ale także pierwsze modele MAN w jej flocie.

Przewoźnik zamówił łącznie 10 ciągników siodłowych TGX 18.440 4x2 BLS Euro VI, z który pięć zostało odebranych już w lutym.

"Zdecydowaliśmy się na MAN głównie z dwóch powodów - mówi Robert Hoffmann, członek zarządu firmy. "Po pierwsze MAN stosuje w pojazdach Euro VI sprawdzone już w praktyce układy SCR i EGR. Nie ma mowy tutaj o jakiś niespodziankach czy testowaniu nowych rozwiązań. Po drugie, oferuje najniższą masę własną w klasie ciągników siodłowych. Dzięki temu mogliśmy zamówić największe, wygodne kabiny XLX, a także liczymy na niższe zużycie paliwa; tym bardziej, że wszystkie zamówione ciągniki występują w wersji Efficient Line. Nie idziemy na żadne kompromisy: tabor ma przynosić firmie dochód, a to gwarantuje nam MAN".

"Różnica w opłacie pomiędzy Euro V a Euro VI w ramach systemu viaTOLL jest jeszcze niewielka, natomiast w Austrii, Szwajcarii i Niemczech to już zaczyna się opłacać - zauważa Bernard Wieruszewski, dyrektor ds. sprzedaży MAN Truck & Bus Polska.

Dodatkowo te zmiany wymuszają także sami klienci firm transportowych. "Specjalizujemy się w transporcie sypkich produktów dla rozmaitych koncernów spożywczych. Teraz możemy im z dumą powiedzieć, że nasza flota jest jeszcze bardziej przyjazna środowisku i liczyć na nowe zlecenia - mówi Robert Hoffmann.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane