/  / Peugeot w Wielkim Teście Salonów

Peugeot w Wielkim Teście Salonów

Peugeot Polska|
null
© Auto Świat
null

W Wielkim Teście Salonów, którego wyniki zostały dziś opublikowane przez tygodnik Auto Świat, obiekty marki Peugeot zostały sklasyfikowane na wysokim, trzecim miejscu.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Wielki Test Salonów jest największym tego typu badaniem na polskim rynku motoryzacyjnym. Specjalni wysłannicy Auto Świat ("tajemniczy klienci") odwiedzili po 18 salonów samochodowych każdej badanej marki, czyli w sumie 234 miejsca na terenie kraju. Przedsięwzięcie organizowane jest w Polsce od 11 lat według niezmienionej formuły, co pozwala na porównywanie wyników osiąganych przez importerów samochodów w poszczególnych latach.

Podczas testu ankieterzy sprawdzają salony w kilkunastu różnych kategoriach pogrupowanych wokół trzech głównych tematów: organizacja salonu, jakość obsługi oraz jazda próbna.

W tegorocznym teście trzecie miejsce przypadło marce Peugeot, która zdobyła łącznie 173 punkty. Najwyższe oceny zostały przyznane za wygląd salonów, zrozumiały język doradców handlowych oraz gotowość sprzedawców do negocjacji z potencjalnym klientem.

Wielki Test Salonów 2014

Peugeot już kolejny rok z rzędu poprawia swoje wyniki jakościowe. Przypomnijmy, że w 2012 w Wielkim Teście Salonów zajął 10. miejsce, w 2013 awansował już piątą lokatę, by w tegorocznym rankingu zająć miejsce w czołowej trójce.

Dwa salony sieci Peugeot zdobyły maksymalną liczbę 200 punktów. Są to dealerstwa: Nordyński z Łodzi oraz Prasek z Radomia. W sumie aż 12 spośród 18 przebadanych obiektów francuskiej marki osiągnęło wynik powyżej 180 punktów.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane