/  / Oto dealerskie marki marzeń

Oto dealerskie marki marzeń

null
© Mazda
null

Jaką markę – gdyby pozostawiono im dowolny wybór – najchętniej chcieliby reprezentować polscy dealerzy samochodów? Większość pytanych wskazuje jednomyślnie na ...

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Dealerzy biorący udział w ankiecie pt. "IX Niezależne badanie satysfakcji dealerów samochodowych" zostali m.in. zapytani o to, czy stojąc przed ponownym wyborem autoryzacji zdecydowaliby się po raz kolejny wejść we współpracę z importerem sprzedawanej przez siebie marki. Około 76% podmiotów przyznaje, że powtórzyłoby swoją wcześniejszą decyzję.

Ankietowanym postawiono też pytanie o to, dealerem jakiej dowolnej marki chcieliby zostać, gdyby znowu mogli podjąć taką decyzję. Najbardziej pożądaną autoryzacją po raz drugi w 9-letniej historii badania została Mazda, która otrzymała aż 23% wskazań. Na kolejnych miejscach listy ulokowała się natomiast Toyota oraz BMW

Procentowa liczba dealerów, którzy ponownie stojąc przed wyborem dowolnej autoryzacji wybrałoby następujące marki (TOP-10):
  1. Mazda: 23%
  2. Toyota: 13%
  3. BMW: 12%
  4. Volvo: 9%
  5. KIA: 9%
  6. Volkswagen: 8%
  7. Mercedes-Benz: 8%
  8. Audi: 7%
  9. Skoda: 7%
10. Opel: 6%

Więcej informacji na temat raportu "XI Niezależne badanie satysfakcji dealerów samochodowych" oraz wyników zbiorczych znaleźć można TUTAJ
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane