/  / Opel wzmacnia swoją pozycję na rynku rosyjskim

Opel wzmacnia swoją pozycję na rynku rosyjskim

Opel|
null
© Opel
null

Jak poinformował koncern General Motors, Rosja jako rynek motoryzacyjny zostanie włączona w obszar działalności podlegający pionowi GM Europe z siedzibą w Russelsheim. Stanie się to oficjalnie już 1 stycznia.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Do tej pory działalność koncernu GM na rynku rosyjskim wchodziła w zakres pionu operacji międzynarodowych grupy (GMIO) z siedzibą w Szanghaju. Jak się podkreśla w oficjalnym oświadczeniu wydanym z tej okazji, podjęta decyzja to ważny krok ku wzmocnieniu pozycji Opla na rynku rosyjskim.

Aktualnie w portfolio marek GM obecnych na rynku rosyjskim są firmy Opel, Chevrolet oraz Cadillac.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane