/  / Opel wycofuje się z Rosji

Opel wycofuje się z Rosji

null
© Opel
null

Wszystko z powodu pogarszającej się gwałtownie sytuacji na rynku rosyjskim. Koncern General Motors zapowiada zmianę modelu biznesowego w Rosji i wycofanie marki Opel z tamtejszego rynku w okresie do grudnia 2015.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W odpowiedzi na pogarszające się perspektywy dla rosyjskiego moto-rynku szefowie koncernu GM zdecydowali, że grupa skoncentruje się w Rosji na segmencie premium wraz z ofertą marki Cadillac oraz wytwarzanych w USA kultowych modeli Chevroleta – Corvette, Camaro oraz Tahoe.

Marka Chevrolet zamierza ograniczyć swoją obecność na rynku rosyjskim, natomiast Opel jako marka zostanie wycofana z tamtejszego rynku w okresie do grudnia 2015.

Należące do GM zakłady koło Petersburga zatrzymają produkcję w połowie roku. Koncern zamierza aktualnie zawiesić działalność w tej fabryce. Co więcej, produkcja licencyjna modeli Chevroleta przez firmę GAZ zostanie zakończona w 2015.

Natomiast spółka joint-venture GM-AvtoVAZ zamierza kontynuować produkcję oraz sprzedaż modelu Chevrolet Niva obecnej generacji.
 
Należąca do amerykańskiego koncern marka Cadillac w ciągu najbliższych kilku lat spodziewa się wzrostu na rynku rosyjskim wraz z planowaną premierą szeregu nowości produktowych.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane