/  / Opel na fali wznoszącej

Opel na fali wznoszącej

null
© Opel
null

Według wstępnych danych, w roku ubiegłym marka Opel oraz brytyjski Vauxhall osiągnęły w Europie udział rynkowy na poziomie około 5,61%. Rok wcześniej była to wielkość rzędu 5,59%.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Koncern podkreśla, że w roku ubiegłym udało mu się nie tylko ustabilizować swój udział w całym rynku europejskim, ale nawet nieznacznie go zwiększyć. Dotyczy to również rodzimego rynku w Niemczech, gdzie udział przypadający na Opla wyniósł około 7% (2012: 6,9%). W samym miesiącu grudniu marce udało się nawet zdobyć udział na poziomie 7,3% przy wzroście wolumenu rejestracji o 27%.

Producent podkreśla, że na uzyskane wyniki wpływ mają nowości produktowe takie jak miejski Adam (około 21 000 sprzedanych egzemplarzy; rezultat powyżej wcześniejszych prognoz) oraz miejski crossover Mokka, który tylko na rynku niemieckim zyskał uznanie około 20 000 nabywców w pierwszym pełnym roku sprzedaży.


Autor: Rafał Żaglewski
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane