/  / Opel chwali się wynikami za styczeń

RYNEK | Opel chwali się wynikami za styczeń

OPEL|
null
© Opel
null

Opel rozpoczął nowy rok na polskim rynku bardzo mocnym akcentem. W styczniu do klientów trafiło 2 2701 samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 t. Jest to wynik o 25,3% lepszy niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, kiedy to sprzedanych zostało 1 811 sztuk.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Opel zwiększył także w tym okresie udział rynkowy z 6,06% do 7,02%. Styczniowa sprzedaż Opla była również o 20,3% wyższa w stosunku do wyniku 1 887 sztuk, odnotowanego w grudniu 2013 roku.  

"Świetne styczniowe wyniki sprzedaży Opla powodują, że z pewnym optymizmem patrzymy na rozwój rynku motoryzacyjnego w Polsce w 2014 roku. Szczególnie cieszy fakt, że jest to najlepsze rozpoczęcie roku pod względem sprzedaży marki od pięciu lat - zaznacza Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.

Opel zanotował w styczniu 21,6% wzrost sprzedaży w segmencie samochodów osobowych. Wyniosła ona 2 147 sztuk, czyli o 381 więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku (1 766 egzemplarzy). Udziały Opla w tym segmencie rynku wzrosły z 6,73% do 7,36%.

Najlepiej sprzedające się modele osobowe w gamie Opla to Corsa, Astra, Insignia oraz Mokka.

Szczególnym zainteresowaniem klientów Opla cieszyły się lekkie samochody dostawcze, przede wszystkim Vivaro i Combo. Marka uzyskała w tym segmencie rynku imponujący wzrost na poziomie 173,3% w stosunku do stycznia 2013 roku. Zwiększyła także udziały w rynku samochodów dostawczych do 3,5 t z 1,24% do 3,92%.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane