/  / Ofensywa modelowa przynosi efekty

Ofensywa modelowa przynosi efekty

null
© Opel
null

Jako "wielki sukces" Opel określa swoją dotychczasową ofensywę modelową na Starym Kontynencie. W marcu udział marki w europejskim motorynku wynosił 6,7%. To najlepszy wynik od czerwca 2011.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Zgodnie ze wstępnymi danymi zarejestrowano około 133 700 pojazdów firmy Opel/Vauxhall, co oznacza wzrost o ponad 9,3% w porównaniu z marcem zeszłego roku. W ciągu pierwszych trzech miesięcy bieżącego roku liczba nowo zarejestrowanych samochodów koncernu wzrosła na rynku europejskim o ponad 12 700 sztuk, osiągnąwszy poziom około 271 000 pojazdów.

"Na wielu europejskich rynkach wreszcie ponownie odnotowano wzrost. Fakt, że w tej sytuacji Opel/Vauxhall zwiększa swój udział w rynku, to pozytywny znak. Trwały charakter naszego wzrostu odzwierciedlają również rejestry aktualnych zamówień: do końca marca otrzymaliśmy o około 20 000 więcej zamówień niż w pierwszym kwartale 2013 roku - tłumaczy Peter Christian Kuspert, członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż w firmie Opel.

Aktualnym bestsellerem wśród nowych modeli jest Mokka, na którą złożono około 215 000 zamówień. "Jesteśmy również zadowoleni z popularności naszego małego lifestyle'owego modelu Adam, na który złożono 80 000 zamówień. Otrzymaliśmy także ponad 85 000 zamówień na nasz flagowy model Insignia - dodaje specjalista.

W marcu, jak i w całym pierwszym kwartale Opel/Vauxhall zwiększył swój udział w rynku w 10 krajach europejskich. Można tu wymienić np. Niemcy, gdzie udział rynkowy zwiększył się o 0,3% do 7,1%, a także Wielką Brytanię, gdzie siostrzana marka Vauxhall odnotowała wzrost sprzedaży o 17%.

Zainteresowanie nowymi modelami Opla jest szczególnie wysokie w Polsce, gdzie liczba zarejestrowanych samochodów wzrosła w marcu o 57%. W zeszłym miesiącu Opel umocnił się na pozycji lidera również na węgierskim motorynku, a w Holandii marka zdobyła czołową pozycję po raz pierwszy od marca 2012 roku.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane