/  / Ofensywa Mitsubishi w Polsce

Ofensywa Mitsubishi w Polsce

null
© Mitsubishi
null

Od początku roku do końca września japońska marka zanotowała nad Wisłą aż 70% wzrostu sprzedaży. Z kolei w samym wrześniu z placówek Mitsubishi w Polsce wyjechało niemal o 80% więcej aut niż przed rokiem.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W ciągu dziewięciu miesięcy bieżącego roku do końca września z salonów Mitsubishi Motors w Polsce wyjechało łącznie 3 991 samochodów, co oznacza wzrost o dynamice wynoszącej 70%. Najpopularniejsze w gamie marki Mitsubishi ASX zdobyło uznanie aż 1 823 klientów, notując 116% wzrostu w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Outlander wypracował natomiast sprzedaż 4-krotnie wyższą niż przed rokiem, trafiając do 1 051 użytkowników. Co ciekawe, 24 z tych klientów wybrało hybrydową wersję Outlander PHEV.

Trzecim w kolejności najpopularniejszym modelem Mitsubishi na polskim rynku okazał się Lancer: sprzedaż wersji sedan i Sportback wzrosła o 66%, podczas gdy Lancer Evolution zanotował blisko trzykrotny wzrost.

Znacząco, bo 2,5-krotnie wzrosła sprzedaż terenowego Mitsubishi Pajero. Z kolei na model Space Star postawiło nad Wisłą 177 klientów, co należy uznać za wynik powyżej zakładanych przez importera planów.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane