/  / Nowy PR manager w Volvo Auto Polska

Nowy PR manager w Volvo Auto Polska

Volvo Auto Polska|
null
null

Stanisław Dojs od grudnia objął obowiązki PR managera w Volvo Auto Polska. Będzie odpowiadał za PR produktowy i korporacyjny szwedzkiego producenta samochodów osobowych segmentu premium.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Jest to nowe stanowisko utworzone w dziale marketingu Volvo Auto Polska. Firma kontynuuje współpracę z agencją Havas PR Warsaw.

Stanisław Dojs swoją karierę w branży PR zaczynał w 2004 roku w agencji Multi Communications, gdzie zajmował się obsługą marek takich jak Philips, Beko, Belkin, Asus, Toshiba, Knorr oraz Rama. Następnie w latach 2011-2012 pracował w agencji Grayling Poland dla operatora elektronicznego systemu poboru opłat, a także dla serwisu ogłoszeń motoryzacyjnych otoMoto.pl, należącego do Grupy Allegro.

Dojs jest absolwentem Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Po studiach współpracował z takimi pismami jak Motor, Auto Świat, Świat Motocykli, Motormania, Ekologia i Rynek oraz tygodnikami regionalnymi. Tworzył przede wszystkim teksty poświęcone motocyklom i samochodom, które są jego największą życiową pasją.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane