/  / Nowy pomysł Grupy PGD to...

Nowy pomysł Grupy PGD to...

PGD|
null
© PGD
null

W Krakowie ruszył Specbox − wielomarkowy serwis tylko dla samochodów pięcioletnich i starszych. Dlaczego tylko dla tych? Ponieważ tylko dla nich są przygotowane precyzyjnie wyliczone i ujęte w pakiety ceny usług.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Nie jest odkrywczym stwierdzenie, że właściciele kilkuletnich samochodów rezygnują z ich obsługi w autoryzowanych serwisach, na których (słusznie, czy nie) ciąży odium wysokich cen. W Grupie PGD uznano, że organizowane przez producentów i dealerów akcje serwisowe dla starszych samochodów to za mało i że potrzebne jest całościowe rozwiązanie.

Jego atrakcyjność dla klientów udało się osiągnąć dzięki kilku elementom. Pierwszym jest nadanie serwisowi charakteru e-commerce, gdzie cały proces (od wyboru usługi, przez jej wycenę, do umówienia na jej realizację) odbywa się za pośrednictwem formularza internetowego. To bodaj pierwsze w Polsce tak kompletne rozwiązanie e-commerce w serwisie samochodów.

"Nie dość, że już na wstępie pozwala na obniżkę kosztów obsługi, to już na tym etapie klient może przekonać się, jak atrakcyjne są przygotowane dla niego wyceny - przekonuje Zygmunt Cesnyka, dyrektor ds. wdrożeń Grupy PGD i osoba odpowiedzialna za projekt Specbox.
   
Oszczędności dla klientów biorą się jednak głównie ze stosowania do napraw części alternatywnych. "Im starszy samochód, tym na rynku większy wybór konkurencyjnych cenowo części dobrej jakości, a efekt skali pozwala nam także wynegocjować dodatkowe rabaty. Stąd biorą się naprawdę istotne oszczędności dla klientów, którzy nie muszą już dbać o zachowanie gwarancji producenta - tłumaczy Zygmunt Cesnyka.

Na wykonaną usługę i zamontowane części Specbox udziela 12-miesięcznej gwarancji.

Na stronie internetowej można znaleźć propozycje usług dla czternastu marek samochodów, zebrane w siedem grup pakietowych. Pakiety obejmują czynności związane z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz tych, które ulegają najczęstszym awariom.

Żeby przekonać się o atrakcyjności oferty wystarczy podać model, wersję oraz rocznik samochodu i wybrać odpowiedni pakiet. Potem zostanie już tylko umówienie wizyty (oczywiście wszystko z wykorzystaniem przejrzystego panelu internetowego). Jeśli klient nie znajdzie dla swojego samochodu jakiegoś zakresu czynności, to poprzez formularz internetowy może poprosić o indywidualną wycenę.

Serwis działa na razie tylko w Krakowie, ale firma, wierząc w jego powodzenie, planuje uruchamianie kolejnych.
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane