/  / Nowy Dyrektor Sprzedaży Ford Polska

KADRY | Nowy Dyrektor Sprzedaży Ford Polska

Ford|
null
© Ford
null

Sebastian Cyborowski został mianowany na stanowisko Dyrektora Sprzedaży Ford Polska.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Z firmą Ford Polska związany jest od 1999 roku, od samego początku swojej kariery zawodowej. Swoją pracę zaczynał w dziale marketingu, jako specjalista ds. komunikacji marketingowej. Przez kolejne lata zdobywał doświadczenie na różnych stanowiskach w dziale sprzedaży detalicznej. Swoją karierę kontynuował w dziale sprzedaży flotowej, którego dyrektorem został w 2009 roku. 1 marca 2014 roku przejął swoje nowe obowiązki, zastępując na stanowisku Bogusława Głoda, który został nominowany na stanowisko Dyrektora Zarządzającego firmy Ford Motor Company AB w Szwecji.
 
„Kierowanie sprzedażą marki Ford to dla mnie duże wyróżnienie. Myślę, że wykorzystam swoje 15 letnie doświadczenie w motoryzacji tak, by marka Ford mogła nadal szybko się rozwijać.
 
Wierzę, że mamy wiele mocnych atutów. Po pierwsze: wzorowa sieć dilerska, która cały czas czynnie współpracuje przy budowaniu pozycji marki Ford oraz profesjonalizm pracowników Ford Polska. Po drugie: produkty, z których każdy wyróżnia się w swoim segmencie. Po trzecie doskonale zaplanowana wymiana i wprowadzenie kolejnych produktów na przestrzeni dwóch kolejnych lat. I najważniejsze: jasno określona strategia rozwoju w Polsce.” – powiedział Sebastian Cyborowski.

 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane