/  / Nowy dyrektor marek Peugeot i Citroen w Polsce

Nowy dyrektor marek Peugeot i Citroen w Polsce

PSA|
null
null

Grupa PSA Peugeot Citroen zakończyła ubiegły rok pod przewodnictwem nowej dyrektor marek Peugeot i Citroen w Polsce. Pani Sophie Passard objęła to stanowisko z dniem 1 listopada 2012.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Za wyniki poszczególnych marek odpowiadali: Guillaume Ducrest (Peugeot Polska) oraz Jacek Trojanowski (Citroen Polska).

Sophie Passard – Dyrektor Generalny Marek Peugeot i Citroen w Polsce
WYKSZTAŁCENIE
- rok 1986: Dyplom Instytutu Nauk Politycznych w Paryżu (Sekcja Ekonomiczno-Finansowa)
- rok 1984: Certyfikat Nauk Polityczno-Ekonomicznych Uniwersytetu Nancy II
KARIERA ZAWODOWA
- lata 2011-2012: PSA Peugeot Citroen Chorwacja
Dyrektor marki Peugeot, następnie obu Marek Peugeot i Citroen
- lata 2010-2011: Automobiles Peugeot/Dyrekcja Europy Północnej, Paryż
Odpowiedzialna za region Wielkiej Brytanii, Belgii i Holandii
- lata 2007-2009: Peugeot Meksyk
Dyrektor Handlowy Peugeot Meksyk
- lata 2004-2007: Automobiles Peugeot/Dyrekcja Międzynarodowa, Paryż
Odpowiedzialna za region Meksyku i Ameryki Centralnej
- lata 2001-2003: Botzaris Bastylia/Paryż
Dyrektor salonu sprzedaży
- lata 1999-2001: Sema Fontainebleau
Dyrektor salonu sprzedaży
- lata 1997-1999: Automobiles Peugeot/Dyrekcja Regionu Paryskiego
Szefowa sekcji samochodów nowych i używanych
- lata 1995-1996: Automobiles Peugeot/Dyrekcja Regionu Paryskiego
Szefowa departamentu programów lojalnościowych
- lata 1992-1994: Automobiles Peugeot/Dyrekcja Serwisów i Części Zamiennych/Cergy
Szefowa departamentu komunikacji
- lata 1989-1991: Automobiles Peugeot/Dyrekcja Regionu Paryskiego
Odpowiedzialna za promocję i reklamę     
- lata 1987-1988: Automobiles Peugeot/Departament Kadr w Paryżu
Odpowiedzialna za analizy i statystyki
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane