/  / Nowa Kuga pomogła Fordowi

Nowa Kuga pomogła Fordowi

FORD POLSKA|
null
© Ford
null

W zakończonym już roku 2013 firma Ford Polska sprzedała łącznie 22 683 nowych pojazdów, osiągając udział rynkowy w wysokości 6,45% (w tym samochodów osobowych 19 652 sztuk).

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Ogólna sytuacja na rynku sprzedaży nowych samochodów wpłynęła również na wielkość sprzedaży Forda: firma sprzedała 270 samochodów więcej w porównaniu do roku 2012. Dzięki skuteczności podejmowanych działań oraz wysokiej jakości oferowanych produktów i usług Ford zajął czwarte miejsce wśród najchętniej kupowanych marek samochodów nad Wisłą.

Dużym sukcesem marki w ubiegłym roku było wprowadzenie na polski rynek nowego Forda Kugi. Od chwili premiery omawiany model cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno klientów indywidualnych, jak i flotowych; od marca do grudnia (10 miesięcy) do klientów trafiło 1 043 sztuk nowej Kugi.

Kolejnym nowym modelem wprowadzonym na polski rynek w roku ubiegłym był Ford Transit Custom, wybrany "Międzynarodowym Samochodem Dostawczym 2013", oraz Tourneo Custom; do końca roku ubiegłego klientów w Polsce znalazło ponad 760 egzemplarzy wymienionych modeli z niebieskim owalem na masce.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane