/  / Nissan wśród najlepszych marek na świecie

Nissan wśród najlepszych marek na świecie

Nissan|
null
© Nissan
null

Jak wynika z prestiżowego zestawienia Best Global Brands 2013, Nissan przesunął się na miejsce 65. z 73. zajmowanego rok wcześniej w rankingu najbardziej wartościowych marek motoryzacyjnych na świecie.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Względem roku ubiegłego Nissan zyskał na wartości około 25% do nieco ponad 6,2 mld dolarów. Specjaliści z firmy Interbrand, którzy przygotowali omawiane zestawienie, podkreślają, że pozytywny wpływ na wizerunek marki Nissan mają takie czynniki jak wiodąca pozycja w segmencie mobilności zero-emisyjnej oraz wylansowanie na rynku światowym wyczynowej gamy samochodów serii Nismo.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane