/  / Nissan: Klient serwisu ma być zadowolony

Nissan: Klient serwisu ma być zadowolony

null
© Nissan
null

W ramach nowego programu Nissana każdy klient serwisu otrzymać ma darmowo auto zastępcze w sytuacji, gdy samochód właściciela musi pozostać w ASO na czas dłuższej naprawy lub większego przeglądu.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Centrala Nissana zapowiedziała wdrożenie – i to na całym rynku europejskim – jednolitego programu, który zakłada poprawę standardów obsługi klienta w serwisie. Plan przewiduje: bezpłatny samochód zastępczy; bezpłatną kontrolę stanu pojazdu; najlepsza pod względem cenowym oferta serwisowa; pomoc drogową Nissan Assistance przez cały czas eksploatacji pojazdu.

Dzięki nowemu programowi "Nissan chce zostać liderem w branży pod względem przejrzystości w zakresie obsługi posprzedażnej, polityki cenowej oraz serwisu".

New Retail Concept czyli salony po nowemu
Wprowadzaniu programu Nissana na wszystkich największych rynkach Starego Kontynentu towarzyszy proces wdrażania nowej koncepcji sprzedaży detalicznej w placówkach dealerskich ("New Retail Concept").
Salony Nissana w Polsce, które dostosowały się już do standardów New Retail Concept, to:
- Polmotor Szczecin
- Bilex Łódź
- Odyssey Pruszków
- Yama Bydgoszcz

Do końca marca 2016 nowa koncepcja powinna zaistnieć w 450 placówkach w Europie, a do 2018 roku program obejmie całą sieć dealerską Nissana, która liczy 2 500 punktów.

Era elektroniki i multimediów
W sytuacji, kiedy przed dokonaniem zakupu pojazdu klient odwiedza placówkę dealerską średnio tylko raz – a nie pięć razy, jak to bywało jeszcze przed dekadą – doświadczenie z jego wizyty w salonie ma niezwykle istotne znaczenie dla producenta samochodów. Jednocześnie firmy nie mogą ignorować wpływu rewolucji, jaka zaszła w tradycyjnym modelu sprzedaży za sprawą handlu elektronicznego.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane