/  / Najsilniejsza polska marka opon to...

Najsilniejsza polska marka opon to...

DĘBICA SA|
null
null

Dębica jest piątą najczęściej wybieraną marką w Polsce i zajmuje 14. pozycję wśród najmocniejszych marek produktów niespożywczych oraz pierwszą wśród producentów opon w Polsce. W ogólnej klasyfikacji marka Dębica zajęła 110. miejsce, jak wynika z opublikowanego przez dziennik "Rzeczpospolita" X Rankingu Polskich Marek.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Na 60 ocenionych najsilniejszych marek Dębica zajęła 18. pozycję pod względem świadomości marki, a więc awansowała o cztery pozycje wobec rankingu za rok 2012. Świadomość marki oznacza jej znajomość i pełni ważną rolę w procesie podejmowania decyzji o zakupie przez konsumentów.

Marka Dębica zajęła również 14. miejsce pod względem wskaźnika referencji, który określa odsetek gotowości użytkowników marki do polecenia jej innym.

"Mocna pozycja marki Dębica w rankingu dziennika Rzeczpospolita oznacza, że jest ona już od lat bardzo dobrze znana wśród Polaków i budzi zaufanie. Nasza marka zajmowała równie dobre miejsca w każdej z dotychczasowych edycji Rankingu Polskich Marek, co jest zasługą wysokiej jakości naszych opon, sprawdzonych i docenionych przez miliony kierowców - podkreśla Jacek Pryczek, prezes zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica SA.

W zestawieniu marek "Rzeczpospolitej" ocenie poddano 330 najcenniejszych polskich marek, których łączna wartość to niemal 60 mld zł. W rankingu 199 marek zyskało na wartości, w tym marka Dębica, podczas gdy 108 marek straciło.

W rankingu Dębica wyprzedziła tak uznane marki jak m.in. Gazeta Wyborcza, Hortex, Śnieżka, Empik czy Wyborowa.
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane