/  / Najmocniejsze marki w Niemczech to...

Najmocniejsze marki w Niemczech to...

null
© Porsche
null

Motoryzacja uważana jest za jedną z najważniejszych gałęzi niemieckiej gospodarki. Takie firmy jak Porsche, Audi czy BMW cieszą się dużym uznaniem, przywiązując wagę nie tylko do produktów, ale również do samego wizerunku marki.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Jak wynika z najnowszej edycji badania Imageprofile 2014, które opublikował niemiecki Manager Magazin, menadżerowie i specjaliści wyższego stopnia pracujący nad Renem za najbardziej prestiżową markę uważają Porsche. Niemiecki producent aut sportowych wrócił tym samym na pierwsze miejsce rankingu, awansując z pozycji czwartej zajmowanej jeszcze rok wcześniej.

Za Porsche kolejne miejsca w raporcie Imageprofile 2014 zajmują producenci motoryzacji: BMW (miejsce drugie) oraz Audi (miejsce trzecie). Volkswagen jest z kolei na pozycji piątej, a Daimler – dziesiątej.

Jedyną marką, która została sklasyfikowana w pierwszej piątce zestawienia Imageprofile 2014 obok firm samochodowych, okazało się Miele (producent sprzętu AGD).

W sumie cytowane opracowanie obejmuje 181 firm z różnych sektorów. W badaniu kadra menadżerska i wysokiej rangi specjaliści w Niemczech proszeni są o ocenę wizerunku poszczególnych firm oraz takich czynników wpływających na kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa jak ukierunkowanie na klienta, innowacyjność oraz jakość zarządzania.


Autor: Rafał Żaglewski
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane