/  / Nagroda za Stację Mercedes

Nagroda za Stację Mercedes

null
© Mercedes-Benz
null

Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor komunikacji Mercedes-Benz Polska, odebrała nagrodę w kategorii "Thinking Out of the Box" w konkursie Mediarun na dyrektora marketingu roku.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Kapituła doceniła projekt i program oferowany przez Stację Mercedes na warszawskim Powiślu za innowacyjną, przyjazną, estetyczną i kulturalną formę obecności marki w przestrzeni miejskiej.

"Nieoczekiwanie Mercedes w parku nam nie przeszkadzał - podsumowała werdykt kapituły Kalina Janicka, general manager Clear Channel.

Konkurs nagradza specjalistów za ponadprzeciętne strategie marketingowe zrealizowane w 2013 roku. W tym roku wyróżniono firmy w kategoriach: Grand Prix Firmy, instytucje i organizacje, nagroda zespołowa, osobowość roku w kategoriach: m.in: launch/rebranding roku oraz właśnie "Thinking Out of the Box".

W skład kapituły konkursu Mediarun wchodzi 41 ekspertów.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane