/  / Nadchodzi armagedon serwisowy?

Nadchodzi armagedon serwisowy?

null
null

Obowiązki serwisów w świetle nowej ustawy o prawach konsumenta. Czy czeka nas armagedon serwisowy?

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W świetle nowej Ustawy konsumenckiej, która wchodzi w życie już 25 grudnia, nastąpiły znaczące zmiany w odpowiedzialności serwisu naprawczego tytułem wykonania usługi. Ustawa chroni w sposób szczególny klienta, a na serwisy kładzie większy niż dotychczas ciężar odpowiedzialności za świadczone usługi i dobór części. Niewiedza i wynikające z niej błędy w obsłudze klienta stawiają serwis na straconej pozycji w sytuacji spornej, a jak wiadomo – takich nie brakuje.

Nowe przepisy można podsumować: "Gdyby dziś przyszedł do Ciebie klient i kazał zwrócić sobie 5 000 złotych, które zapłacił Ci za naprawę, to pewnie roześmiałbyś się mu w twarz? Po 25 grudnia nie będzie Ci już do śmiechu".

O tym, co się właściwie zmieniło i jakie konsekwencje dla serwisów z tego wynikają, powie podczas IX Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych niekwestionowany ekspert, który opiniował zapisy nowej ustawy o prawach konsumenta – mec. Olgierd Porębski.

KIEDY I GDZIE
IX Dyskusyjne Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
3 grudnia 2014
Warszawa, Hotel Sofitel Warsaw Victoria

Szczegółowe informacje i zgłoszenia:
forumubezpieczen.com
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane