/  / MOTOTRENDY 2 – narzędzie pracy nie tylko analityków

MOTOTRENDY 2 – narzędzie pracy nie tylko analityków

null
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

MOTOTRENDY 2 to aplikacja, która zawiera wszystko, co chcielibyście wiedzieć o rejestracjach nowych samochodów na polskim rynku, ale dotąd nie mieliście odpowiednich narzędzi, by zdobyć tę wiedzę. Co więcej, zawiera już dane za cały 2015 ROK.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
IBRM SAMAR jest czołowym dostawcą informacji dotyczących rynku motoryzacyjnego w Polsce, a także narzędzi pozwalających na jego wszechstronną analizę. Swoją ofertę kieruje przede wszystkim do profesjonalistów branży motoryzacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem dealerów samochodowych. Wychodząc naprzeciw licznym postulatom i sugestiom użytkowników serwisu www.samar.pl IBRM SAMAR przygotował i udostępnił zmodernizowaną wersję znanej aplikacji MOTOTRENDY, która jest już dostępna pod nazwą MOTOTRENDY 2.

MOTOTRENDY 2 oferują szeroki wachlarz możliwości analizy zjawisk zachodzących zarówno w całym kraju, jak i w wybranym regionie. Każdy użytkownik MOTOTRENDÓW 2 może samodzielnie zdefiniować interesujący go obszar lub obszary analizy (w oparciu o województwa, powiaty, gminy lub dzielnice) oraz wybrać bezpośrednich konkurentów, których lista w zależności od obszaru może się różnić. Aplikacja prezentuje informacje w postaci graficzno-liczbowej. Zakres analizy obejmuje nie tylko pozycję danej marki w wybranym regionie, lecz pokazuje również trendy regionu na tle całego rynku, pozwala na analizę klientów, a także daje możliwość porównania własnych wyników z wynikami konkurentów.

Istotnym z punktu widzenia dealera elementem aplikacji jest potencjał roczny rynku zdefiniowanego przez użytkownika. Parametr ten stanowi podstawę do tworzenia celów sprzedaży przez producentów. Jest to niewątpliwie kluczowy punkt odniesienia, bez znajomości którego dyskusja z producentem na temat wyznaczanych celów sprzedaży nie powinna się odbywać. (Przy okazji można dowiedzieć się, jaki potencjał jest wyznaczony dla bezpośrednich konkurentów). Ponieważ potencjał rynku uwzględnia bieżące trendy, jego wielkość może się zmieniać wraz z upływem czasu.

MOTOTRENDY 2 TO:
•    Aplikacja stworzona przez profesjonalistów dla profesjonalistów: producentów i dealerów samochodowych, banków, firm leasingowych – wszystkich tych, którzy są profesjonalnie zainteresowani rynkiem motoryzacyjnym. Aplikacja powstała przy aktywnym udziale użytkowników aplikacji i partnerów biznesowych IBRM SAMAR.
•    Najpełniejsza odpowiedź na pytania zadawane w procesie analizy rynku. Możliwe jest przygotowanie dodatkowych elementów analizy, odpowiadających na indywidualne potrzeby użytkownika.
•    Przejrzysty interfejs prezentacji danych wzorowany na prezentacjach Power Point, intuicyjna obsługa i prostota w definiowaniu zakresu analizy. Z aplikacji korzystać mogą również osoby bez specjalnego przygotowania w zakresie analityki.
•    Łatwa ocena aktualnej sytuacji, długookresowych trendów oraz potencjału na wybranym rynku.
•    Najszybsza aktualizacja danych, pozwalająca na przeprowadzenie analiz już w ciągu 4 dni roboczych po zakończeniu miesiąca. Aplikacja umożliwia również wgląd w dane cząstkowe, w odstępach 10-dniowych.
•    Na bieżąco weryfikowane prognozy miesięczne i roczne, pozwalające na obliczanie potencjału marki i regionu, porównanie poziomu jego realizacji i obserwowanie rozwoju marki na tle wybranych konkurentów.
•    Narzędzie dostępne w każdym miejscu i czasie, przy wykorzystaniu komputerów PC i tabletów mających dostęp do sieci internetowej.
•    Analizy stworzone w oparciu o dane zawarte w bazach CEPiK, oczyszczone z błędów. Z baz danych przygotowanych w ten sposób przez IBRM SAMAR korzystają między innymi globalne firmy consultingowe, a także producenci samochodów oraz przedstawiciele sieci dealerskiej.
•    Bezpłatne szkolenie i dostęp do konsultanta.
•    Potężny zastrzyk wiedzy; czytelna prezentacja danych; rozsądne ceny.


Zainteresowanych kupnem MOTOTRENDÓW 2 prosimy o kontakt pod adresem: oferta@samar.pl
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane