/  / Mitsubishi atakuje

Mitsubishi atakuje

null
© Mitsubishi
null

Jesienią bieżącego roku Mitsubishi zaprezentuje na polskim rynku nowe wersje modelu Outlander oraz L200. Firma stawia sobie ambitne cele.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Polska filia Mitsubishi Motors od niemal dwóch lat notuje stały wzrost. W ubiegłym roku firma sprzedała aż o 77% więcej samochodów, co w rankingach Mitsubishi uplasowało Polskę na piątym miejscu w całej Europie –  przed tak dużymi rynkami jak Hiszpania czy Francja.  

Przez pierwsze cztery miesiące bieżącego roku salony Mitsubishi nad Wisłą zanotowały wzrost sprzedaży o dynamice niemal 8%. Ulubionym modelem Polaków pozostaje ASX – dostępny w odświeżonej wersji 2015. Tuż za nim w rankingu plasuje się Outlander. Rośnie sprzedaż modelu Lancer, zarówno w wersji sedan, jak i Sportback, coraz większą popularność zdobywa również miejski Space Star, który zadebiutował jesienią.

W tym roku wzrosła również sprzedaż flagowego modelu Mitsubishi, jakim jest terenowe Pajero – debiutujące w zmodernizowanej wersji 2015.

"To dobry start, ale dalsza część roku będzie jeszcze bardziej intensywna - zapowiada Yasuyuki Oyama, prezes polskiej filii Mitsubishi Motors. "Jesienią zaprezentujemy nowe Mitsubishi Outlander i L200 oraz odświeżone i specjalne wersje naszych modeli. W związku z ambitnymi celami wzmacniamy nasze działania promocyjne, czemu posłuży między innymi wyodrębnienie z działu sprzedaży nowego, liczniejszego działu marketingu i PR, prowadzonego przez kreatywnego i doświadczonego menadżera Łukasza Wójcika".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane