/  / Międzynarodowy Komitet Olimpijski wybiera Audi

Międzynarodowy Komitet Olimpijski wybiera Audi

Audi|
null
© Audi
null

Audi zostało nowym dostawcą samochodów dla Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego. Koncern wyposaży we flotę samochodową zarówno siedzibę MKOl w Lozannie, jak i wszystkie międzynarodowe imprezy sportowe organizowane przez tą organizację.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Koncern Volkswagen już od wielu lat na różne sposoby wspiera igrzyska olimpijskie. Podczas igrzysk w Pekinie w 2008 roku był oficjalnym partnerem MKOl-u w zakresie motoryzacji. Funkcję tę będzie pełnił także podczas zimowych igrzysk w Soczi w 2014 roku. Audi jest również partnerem Narodowego Komitetu Olimpijskiego w Niemczech, Finlandii, Rosji i Szwajcarii.

"Współpracując z MKOl-em, czyli jedną z najważniejszych organizacji sportowych na świecie, chcemy zacieśnić nasze związki ze sportem na arenie międzynarodowej - podkreśla Luca de Meo, członek zarządu Audi AG ds. marketingu i sprzedaży. "W przyszłości mamy zamiar wspólnie realizować wiele pasjonujących projektów".

Współpracę nawiązano oficjalnie 1 stycznia 2013 roku. Zgodnie z umową, ma ona na razie trwać do końca 2016 roku. Audi odda do dyspozycji MKOl-u w Lozannie ponad 40 samochodów. Będą to auta z całej palety modelowej marki, począwszy od A1, skończywszy na Q5 hybrid i A8 hybrid.

Ponadto, koncern z Ingolstadt dostarczy samochody na międzynarodowe imprezy Komitetu, np. na sesję plenarną MKOl-u w Buenos Aires we wrześniu bieżącego roku.

Christophe de Kepper, dyrektor generalny MKOl-u nie kryje zadowolenia z nawiązanej współpracy: "MKOl jest rad mieć u swego boku w roli oficjalnego dostawcy samochodów tak renomowanego producenta jak Audi. Cieszymy się, że elementem naszego porozumienia jest podjęcie już wkrótce wspólnych inicjatyw w zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw".

W ramach współpracy planuje się też inne wspólne projekty. Partnerzy Audi obok MKOl-u to także Międzynarodowa Federacja Narciarska i piętnaście reprezentacji narodowych w narciarstwie alpejskim. We współpracy z tymi znaczącymi organizacjami sportowymi marka ma zamiar inicjować rozmaite działania społeczno-polityczne. Kluczowym tematem o strategicznym dla Audi znaczeniu jest tu odpowiedzialność przedsiębiorstw (Corporate Responsibility) i rola sportu w kulturze i społeczeństwie.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane