/  / Mercedes wchodzi w sprzedaż internetową

Mercedes wchodzi w sprzedaż internetową

null
© Mercedes-Benz
null

Nowa strategia sprzedażowo-marketingowa Mercedes-Benz wchodzi w kolejny, ważny etap wraz z uruchomieniem na rynku niemieckim platformy internetowej Mercedes-Benz Connect Me.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W ramach internetowego kanału sprzedaży Mercedes-Benz Connect Me potencjalni klienci indywidualni mają możliwość wybrać dla siebie jeden w prekonfigurowanych egzemplarzy modelu Klasy A, B, CLA lub CLS Shooting Brake w najpopularniejszych wersjach wyposażeniowych, w połączeniu z pakietem usług leasingowych, ubezpieczeniowych oraz serwisowych.

Według pomysłodawców przedsięwzięcia, projekt stanowi ważne uzupełnienie dotychczas działającej sieci sprzedaży firmy, a jednocześnie jest próbą zwrócenia uwagi nowej grupy potencjalnych klientów, przede wszystkim osób młodszych i zainteresowanych nowinkami technologicznymi.

Poza wygodą samego procesu zakupu drogą internetową potencjalny klient może liczyć na takie wabiki jak np. możliwość otrzymania zaproszenia na zawody wyścigowe lub do wzięcia udziału w zajęciach doskonalenia techniki jazdy.

W początkowym okresie proces zakupowy drogą internetową na rynku niemieckim odbywa się pod okiem pracowników salonu producenckiego Mercedes-Benz w Hamburgu. Na odbiór samochodu można się natomiast umówić w dowolnym punkcie dealerskim na terenie Niemiec.

Według wiarygodnych źródeł branżowych, już w pierwszym kwartale 2014 do pilotażowego projektu sprzedaży internetowej włączona zostanie placówka koncernu w Warszawie.


Autor: Rafał Żaglewski
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane