/  / Mercedes-Benz stawia na CarGarantie również w Polsce

Mercedes-Benz stawia na CarGarantie również w Polsce

CarGarantie|
null
null

Udana współpraca międzynarodowa trwa: Mercedes-Benz Polska i CG Car-Garantie Versicherungs-AG (CarGarantie) podpisały w maju umowę ramową dotyczącą produktu ubezpieczeniowego Pakiet Gwarancyjny.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Obie firmy działają już razem i odnoszą sukcesy m.in. w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Nowy produkt dla Polski obejmuje ubezpieczenie kosztów naprawy po upływie 2-letniej ochrony gwarancyjnej i dotyczy wszystkich modeli samochodów osobowych marki Mercedes-Benz, w tym marki smart.

Wybierając Pakiet Gwarancyjny przy zakupie pojazdu klienci unikną ryzyka nieprzewidzianych kosztów naprawy przez okres dwóch lat.

Pełne bezpieczeństwo
Pakiet Gwarancyjny jest kompleksową ofertą ubezpieczeniową zapewniającą optymalne pokrycie kosztów naprawy wszystkich ważnych podzespołów elektrycznych i mechanicznych pojazdu z wyjątkiem np. części ulegających zużyciu w czasie eksploatacji.

Ubezpieczenie można nabyć przy zakupie pojazdu na 24 miesiące z limitem 120 000 kilometrów przebiegu całkowitego.

CarGarantie przejmuje wszystkie koszty naprawy objęte ubezpieczeniem i nie ma potrzeby dokonywania przez klienta płatności z góry. Ubezpieczyciel ponosi zarówno koszty robocizny i materiału. Ubezpieczenie przypisane jest do pojazdu i w chwili sprzedaży przechodzi na nowego właściciela.

Ubezpieczenie pokrywa również zdarzenia mające miejsce podczas wyjazdów urlopowych lub podróży służbowych na terenie Europy.

Serwis, który się opłaca
Nowy pakiet ubezpieczeniowy zapewnia wyspecjalizowanym punktom sprzedaży wiele korzyści. Dodatkowa oferta serwisowa wpływa pozytywnie na długoterminowe przywiązanie klientów do salonu samochodowego.

Salon, w którym klient zakupił samochód, zalecany jest zgodnie z warunkami ubezpieczenia jako miejsce wykonania naprawy powstałej szkody.

Oznacza to, że salon i klient pozostają w kontakcie, a zatem wzrasta wykorzystanie potencjału warsztatu i zapewnione są prace naprawcze oraz usługi powiązane z zakresu akcesoriów i serwisu.

Nowy produkt zapobiega spadkowi obrotów w warsztatach po wygaśnięciu gwarancji producenta.

Dzięki Pakietowi Gwarancyjnemu dealerzy Mercedes-Benz dysponują optymalnym narzędziem pozwalającym utrzymać lojalność klienta w serwisie, co może znacząco wpłynąć na sukces firmy.

Mówi Thomas Muller, dyrektor generalny na Europę Środkową i Wschodnią w firmie CarGarantie: "Dzięki Pakietowi Gwarancyjnemu firma Mercedes-Benz wprowadza na rynek wysokiej jakości produkt ubezpieczeniowy oraz zapewnia swoim punktom sprzedaży efektywne i trwałe wsparcie. Szczególnie cieszy nas to, że po pozytywnych doświadczeniach w innych krajach europejskich dzięki naszemu programowi ubezpieczeniowemu możemy być partnerem dla Mercedes-Benz w Polsce".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane