/  / Mazda3 napędza sprzedaż

Mazda3 napędza sprzedaż

null
© Mazda
null

Mazda3 nowej generacji to model, który aktualnie w największym stopniu napędza sprzedaż marki na rynku europejskim.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W pierwszym kwartale Mazda zanotowała w Europie 5-proc. wzrost sprzedaży w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Jednocześnie był dziewiąty już kwartał z kolei, w którym marka zanotowała wzrost rejestracji na Starym Kontynencie.

Z wynikami sprzedaży detalicznej na poziomie łącznie 53 103 egzemplarzy, Mazda stopniowo powiększa swój udział na rynku europejskim – aktualnie około 1,5%.

Spośród poszczególnych modeli dostępnych w gamie to głównie Mazda3 napędza wzrost sprzedaży w UE – podobnie jak miało to miejsce przez cały rok miniony. Sprzedaż japońskiego kompaktu zwiększyła się o 40%.

Szczególnie dynamiczny wzrost sprzedaży Mazdy w porównaniu z pierwszym kwartałem 2014 nastąpił na rynku hiszpańskim (58%), a także polskim (35%) oraz brytyjskim (19%).

Nad Wisłą nabywców znalazły 1 804 nowe osobówki Mazdy (rok 2014: 1 336 egzemplarzy). To pozwoliło na uzyskanie udziału rynkowego rzędu 2%.

Liczą na sukces Mazdy CX-3
Pozostała część roku zapowiada się równie obiecująco dzięki nowym produktom takim jak Mazda2 oraz Mazda CX-5 i Mazda6 2015. Również nadchodzące modele – łącznie z nową Mazdą CX-3, która będzie dostępna na rynku już latem – dają optymistyczne prognozy dotyczące sprzedaży samochodów Mazdy przez resztę roku kalendarzowego.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane