/  / Mazda: Wzrost dzięki nowościom

Mazda: Wzrost dzięki nowościom

null
© Mazda
null

W ostatnim czasie marka z Hiroszimy wprowadziła na rynek kilka nowości. Dzięki temu Mazda nadal utrzymuje trend wzrostowy w sprzedaży aut na rynku europejskim.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Już nieprzerwanie od dziesięciu kwartałów rośnie wolumen sprzedaży Mazdy na rynku europejskim. W okresie kwiecień-czerwiec 2015 japońska marka znalazła na Starym Kontynencie nabywców na łącznie 47 232 pojazdy, co daje wzrost o dynamice 13%. Warto podkreślić, że cały motorynek w Europie zwiększył w tym czasie sprzedaż "tylko" o 8,8%.

Do rynków, na których Mazda notuje dwucyfrową dynamikę wzrostu, zalicza się aktualnie Hiszpania (+45%), Włochy (+35%) oraz Holandia (+21%), Polska (+20%) i Wielka Brytania (+19%).

Wśród modeli notujących największe wzrosty w gamie Mazdy prym wiedzie "dwójka", której wyniki poszybowały aż o 57%. W samym tylko czerwcu było jeszcze lepiej – Mazda2 wypracowała bowiem wzrost aż o 93% rok do roku.

Z innych nowości mających napędzać sprzedaż Japończyków w drugiej połowie bieżącego roku należy wymienić również Mazdę CX-3 oraz roadstera MX-5. W przypadku tego pierwszego modelu oczekiwania producenta są duże, jednak pierwsze wyniki okazały się jeszcze lepsze.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane