/  / Mazda w Polsce na tle Europy

Mazda w Polsce na tle Europy

null
© Mazda
null

W minionym roku obrotowym liderem sprzedaży Mazdy na polskim rynku znów okazała się "szóstka". Ten reprezentant klasy średniej uzyskał nad Wisłą wynik na poziomie prawie 3 400 sztuk.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Japońska marka dokonała podsumowania wyników w minionym roku obrotowym (01.04.2015-31.03.2016). Jak wynika z zestawienia zbiorczego, Mazda Polska może pochwalić się 28-procentowym wzrostem – zarejestrowanych zostało 10 267 aut tego producenta. Największą popularnością wśród klientów cieszy się Mazda6 (3 381 sztuk), a kolejne miejsca to Mazda3 (2 826) oraz CX-5 (1 992).

W porównaniu do poprzedniego roku obrotowego o 74% wzrosła sprzedaż roadstera MX-5, zaś aż o 225% – Mazdy2.

Co warto podkreślić, Mazda Polska lokuje się na czwartym miejscu wśród europejskich przedstawicielstw marki (po Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz Hiszpanii). Ponadto zajmuje trzecią lokatę pod względem sprzedaży Mazdy6 i czwarte miejsce w sprzedaży Mazdy3.

Mazda Polska w roku minionym roku obrotowym ze sprzedażą według poszczególnych modeli:
- Mazda6: 3 381 egzemplarzy
- Mazda3: 2 826 egzemplarzy
- Mazda CX-5: 1 992 egzemplarze
- Mazda CX-3: 1 094 egzemplarze
- Mazda2: 679 egzemplarzy
- Mazda CX-9: 227 egzemplarzy
- Mazda MX-5: 68 egzemplarzy
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane